پارچه فیونا مانتو و شلوار اداری رنگ بندی مناسب پرسنل سازمان ها شرکت ها و کارکنان مدارس و …

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • از پارچه فیونا بیشتر بدانید
  • پارچه فیونا مانتو شلوار اداری و مصارف ویژه آن
  • قیمت پارچه فیونا مانتویی در بازار آنلاین
  • نکات مهم قبل از سفارش پارچه مانتو شلوار اداری
  • سایت خرید آنلاین بهترین پارچه مانتو شلوار اداری

پارچه فیونا مانتو شلوار اداری با رنگ بندی های متنوع مناسب برای پرسنل سازمان ها، شرکت ها و کارکنان مدارس است، در صورت نیاز به پارچه فیونا در حجم های عمده و قیمت مناسب با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

آیا پارچه فیونا را می شناسید؟

مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه فیونا چیست؟

قبل از اقدام به خرید پارچه فیونا چه نکاتی باید مورد توجه قرار بگیرد؟

عوامل موثر بر قیمت گذاری پارچه در بازار آنلاین چیست؟

پوشش های مناسب برای حضور بانوان در محیط های اداری یک امر ضروری است زیرا سبب یکپارچه بودن محیط کار و افزایش بهره وری و بازدهی مطلوب شاغلین در یک سازمان می شود. در واقع استفاده از لباس فرم های یکدست مشخص کننده برندینگ در یک سازمان می باشد،  حال حاضر پارچه های زیادی وجود دارد که می ‌توان از آنها به راحتی برای تهیه و دوخت مانتو شلوارهای اداری استفاده کرد.

پارچه فیونا مانتو شلوار اداری، یکی از پرطرفدارترین ها در حال حاضر می باشد، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌ های این پارچه و همچنین آشنایی با قیمت پارچه مانتو شلوار اداری در بازار تا پایان این مطلب همراه ما باشید. ضمن اینکه قصد داریم شما را با بهترین سایت عرضه و فروش پارچه های مناسب فرم اداری آشنا کنیم.

از پارچه فیونا بیشتر بدانید

از آن جایی که لباس های فرم اداری جزء پوشاک روزانه افراد محسوب می شود و به صورت روزانه حداقل نیمی از روز را مورد استفاده قرار می گیرد، باید از پارچه های بسیار باکیفیت بالا در جهت تولید و دوخت آنها استفاده شود تا در طی طولانی مدت استفاده کیفیت خود را از دست ندهد.

تا همین چند سال پیش پارچه تیار در جهت تولید و دوخت مانتوهای اداری حرف اول را می‌ زد تا اینکه با پیشرفت هایی که در صنعت نساجی رخ داد پارچه فیونا وارد بازار ایران شد با ورود این پارچه انقلاب بزرگی در صنعت تولید مانتو شلوار اداری رخ داد.

تمامی پارچه هایی که قبل از فیونا در جهت تولید و دوخت مانتو شلوارهای اداری مورد استفاده قرار می‌ گرفتند پس از مدتی سطح آنها دچار پرز شده و در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهند.

حتی برخی از پارچه ها در شرایط داغ مانند مراحل اتو کشی جمع شده و این مسئله مشکلات زیادی برای تولید کنندگان به وجود می ‌آورد.

ورود پارچه فیونا که محصول کشور چین است، به دلیل کیفیت های مطلوب و مرغوبی که دارد توانسته است به سرعت جایگاه مناسبی را در بازار پارچه های اداری پیدا کند.

ممکن است برای شما سوالی به وجود آمده باشد که پارچه فیونا چه مشخصات و ویژگی هایی دارد که مورد توجه تمامی تولید کنندگان و فروشندگان عمده پارچه فرم اداری قرار گرفته است؟

در پاسخ به این سوال قصد داریم برخی از مشخصات و ویژگی های این پارچه را به دقت بررسی نماییم تا ضمن آشنایی شما با این محصول، بتوانید در جهت خریدهای خود از این مطالب استفاده کنید.

برخی از ویژگی های پارچه فیونا عبارتند از:

  • در روند تولید این پارچه ها از الیاف کاملاً بهداشتی استفاده شده که هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی‌کند.
  • سطح پارچه کاملاً صاف و یکنواخت است و ضخامت پارچه در متراژهای بالا تغییری ندارد و کاملاً یکسان است.
  • خاصیت کشسانی که در این پارچه وجود دارد موجب شده تا حرکات افراد محدود نشود.
  • این پارچه دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است که با لمس در زیر دست کاملاً متوجه این ویژگی می شوید.
  • نیاز به اتو پس از هر بار شستشو ندارد، زیرا از چروک پذیری بسیار کمی برخوردار می باشد.
  • به هیچ عنوان نگران آب رفت و کوتاهی و تنگی لباس پس از دوخت نباشید؛ زیرا این پارچه با الیاف باکیفیت بالا تولید شده است.
  • داشتن رنگ بندی های متنوع و مناسب برای دوخت لباس های فرم اداری جزء مشخصه های خاص این پارچه است.
  • به آسانی با توجه به وجود سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ادارات می توان این پارچه ها برای چهار فصل استفاده کرد.

با استقبال بسیار زیادی که از پارچه فیونا در بازار شده است به طور حتم کارخانجات متعددی اقدام به تولید این محصول می کنند، اما خوب است بدانید که محصولات تولید شده در کارخانه های مختلف از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

بهترین پارچه فیونا که در بازار ارائه می گردد در طاقه های بین ۶۰ تا ۷۰ یارد طول دارد و این یکی از مهمترین نشانه هایی جهت تشخیص طاقه ‌های پارچه های باکیفیت موجود در بازار، که خریداران عمده می توانند از آن بهره ببرند.

قیمت پارچه فیونا با توجه به تمامی مشخصات و ویژگی هایی که در اینجا ذکر شد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است به همین جهت اغلب کارگاه های تولید لباس های فرم اداری ترجیح می دهند تا در صدد تهیه این پارچه باشند.

پارچه فیونا مانتو و شلوار اداری

پارچه فیونا مانتو شلوار اداری و مصارف ویژه آن

فیونا یک پارچه بسیار مستحکم با طول عمر بالا است که بسیاری از مشکلات مختلف پارچه های دیگر را در جهت استفاده مانتو شلوارهای اداری ندارد به همین جهت محصولات تولید شده با این پارچه ایستایی بسیار خوبی بر روی تن دارند.

سازمان‌ ها و ارگان‌ های مختلفی اقدام به تولید لباس ‌های فرم مخصوص برای کارمندان خود می کنند که در تمامی این موارد به آسانی می ‌توان از پارچه‌ های فیونا استفاده نمود.

پارچه فیونا مانتو شلوار اداری با وجود رنگ بندی هایی مانند مشکی، قهوه ای، بادمجانی، سرمه ای، سبز تیره، طوسی و رنگ های پرطرفدار دیگر در گروه اول این انتخاب ها قرار می گیرند؛ زیرا تمامی سلیقه ها و طیف های رنگی مهم را پوشش می دهد.

با معرفی برخی از مصارف ویژه پارچه فیونا شما نیز با آنها به خوبی آشنا می شوید که به شرح ذیل می باشد:

  • مناسب برای دوخت لباس فرم کارمندان و کارکنان حاضر در مدارس
  • مورد استفاده برای دوخت لباس های فرم پرسنل سازمان ها و شرکت های خصوصی
  • مناسب برای تهیه لباس فرم کارمندان رسمی و دولتی مانند بانک ها
  • مناسب برای دوخت لباس فرم کارمندان شرکت هواپیمایی و مهمانداران هواپیما

برای تمامی سازمانها و مراکز مختلف که نیاز به لباس فرم اداری دارند می‌توان از این پارچه جهت دوخت مانتو شلوارهای مناسب استفاده کرد. 

قیمت پارچه فیونا مانتویی در بازار آنلاین

در حال حاضر به دلیل وجود پارچه فیونا در بازار لباس های فرم اداری، اغلب افرادی هم که ملزم به پوشش لباس فرم نیستند ترجیح می دهند تا از این پارچه جهت تهیه لباس رسمی اداری مناسب برای محل کار خود استفاده کنند.

استقبال خوبی که از پارچه مانتویی فیونا شده است سبب شده تا این پارچه در حجم بالایی خرید و فروش گردد، همین جهت مراکز زیادی اقدام به ارائه این پارچه در حجم های عمده نموده‌ اند.

در بازارهای آنلاین در شرایط حال جامعه که تمایل اغلب افراد به خریدهای اینترنتی زیاد شده است به آسانی می توان به کیفیت بالای پارچه های فیونا دست پیدا کرد، مهمترین مزیتی که خرید پارچه از بازار آنلاین به دنبال دارد دریافت مناسب ترین قیمت پارچه مانتو شلوار اداری می باشد.

دلایل ارائه قیمت مناسب پارچه در بازار آنلاین، حذف کامل واسطه ها از معاملات و فروش به صورت مستقیم است که خریدار این پارچه را با کمترین افزایش قیمت نسبت به قیمت اولیه پارچه در کارخانجات تولیدی می تواند به دست آورد.

اما خوب است بدانید که برخی از مشخصات و ویژگی ها وجود دارند که می ‌توانند بر قیمت نهایی پارچه ها تاثیرات خاص بگذارند در اینجا برخی از مهمترین عوامل مورد بررسی قرار می گیرد:

  • گرماژ و ضخامت پارچه فیونا
  • تنوع در رنگ بندی و ارائه برخی از رنگ بندی های خاص
  • تهیه بالاترین کیفیت پارچه فیونا در بازار
  • بازرگانی های وارد کننده و مراکز پخش عمده
  • حجم سفارش برای خرید پارچه
  • شرایط موجود بازار و تغییرات نرخ ارز
  • حجم استقبال از پارچه در بازار

ذکر یک نکته مهم برای خرید پارچه فیونا در بازار آنلاین فقط به عرضه این پارچه با قیمت ارزان توجه نکنید؛ بلکه به دنبال پیدا کردن سایت های معتبر باشید، تا در نهایت از خرید خود به طور کامل رضایت کافی را به دست آورید؛ زیرا ممکن است برخی از سایت ها با ارائه محصولات بی کیفیت و درج قیمت ‌های ارزان شما را در این زمینه وسوسه کنند، پس قبل از ثبت سفارشات نهایی خود حتماً از معتبر بودن سایت های فروش مطمئن شوید.

نکات مهم قبل از سفارش پارچه مانتو شلوار اداری

استفاده از لباس های فرم یکدست منافع زیادی برای کارفرما، کارمندان و حتی ارباب رجوع دارد به همین جهت لازم است تا جهت تهیه مانتو شلوارهای اداری توجه بیشتری کرده و از پارچه های مناسب تر استفاده شود، که در حین پوشش طولانی مدت هیچ گونه مشکلی برای افراد به وجود نیاورد.

استقبال زیاد و همچنین نیاز بازار به پارچه مانتو شلوار اداری سبب شده تا حجم خرید و فروش این پارچه در بازار گسترش زیادی پیدا کند.

به همین جهت در این مطلب قصد داریم تا با ذکر برخی از نکات مهم قبل از سفارش پارچه مانتو شلوار اداری به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیمات را گرفته و در طی استفاده به هیچ عنوان از خرید خود پشیمان نشوید:

در اینجا سعی می ‌کنیم تا به ذکر برخی از نکات مهم قبل از سفارش پارچه مانتو شلوارهای اداری بپردازیم: 

  • رنگ پارچه های اداری نشان دهنده پرستیژ کارکنان میباشد پس در مقوله رنگ باید توجه بیشتری انجام شده که مطابق سلیقه مصرف کننده و همچنین ایجاد جلوه بصری زیباتری در مانتو های اداری داشته باشد.
  • کیفیت رنگ نیز جزء موارد بسیار مهم است که در روند شست و شوهای مرتب رنگ آن از بین نرفته و بور نشود.
  • ضد چروک بودن جزء موارد مهم است؛ زیرا بانوان کارمند فرصت چندانی برای اتوکشی های مرتب ندارند به همین جهت انتخاب پارچه ای که در طولانی مدت دچار چروک شدگی و به هم ریختگی ظاهر نگردد مهم است.
  • کیفیت پارچه و نوع الیاف مورد استفاده در روند تولید آن جهت استفاده طولانی مدت بسیار مهم می باشد که افراد در حین پوشش احساس خوشایندی به دست آورند.
  • مقاومت پارچه در برابر سایش و کشش نیز جزء مواردی است که باید به آن توجه کرد.
  • پارچه هایی که به مقدار کم خاصیت کشسانی دارند بهتر است جهت تولید مانتو شلوار اداری مورد استفاده قرار بگیرند زیرا بر روی بدن ایستایی بهتر ایجاد کرده و مانع از حرکات مختلف افراد در حین پوشش نمی‌شود.
  • به طور حتم انتخاب پارچه های ساده نسبت به پارچه های طرحدار از استقبال بیشتری برخوردار است زیرا پارچه های ساده مورد سلیقه همه افراد قرار می ‌گیرد و دیگر نظر و سلیقه شخصی در لباس های اداری ورود پیدا نمی کند.
پارچه فیونا مانتو و شلوار اداری

سایت خرید آنلاین بهترین پارچه مانتو شلوار اداری

خرید اینترنتی پارچه فیونا در حال حاضر مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان لباس های اداری قرار گرفته است.

با انتخاب این سایت آنلاین به آسانی می توانید به بالاترین سطح کیفیت پارچه مانتو شلوار اداری دسترسی پیدا کنید؛ زیرا با عرضه پارچه های متنوع در این حوزه دست خریدار را برای انتخاب محصول مورد نظر باز می گذارد.

مهمترین مزایایی که خرید آنلاین از این سایت برای خریداران عمده به دنبال دارد ارائه این پارچه ها با قیمت های کاملا مناسب و اقتصادی است.

زیرا این گروه فروش پارچه های اداری با حذف کامل واسطه ‌ها اقدام به عرضه و تنوع بالای این پارچه به شکل مستقیم از بازرگانی ها و کارخانجات تولید کننده در داخل می نماید.

هرچه حضور واسطه ‌ها از معاملات کمرنگ تر شود افزایش قیمت های بی جهت نیز کاهش پیدا کرده و امکان دسترسی به این پارچه با قیمت مناسب فراهم می آید.

در ضمن در این سایت کارشناسان متبحر حضور دارند که با توجه به نوع نیاز خریدار، شرایط آب و هوایی، همچنین نوع کار موسسات می توانند بهترین پارچه ها را از لحاظ جنس الیاف و همچنین رنگ بندی معرفی کنند؛ که با دریافت مشاوره می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

در صورتی که شما هم به دنبال خرید پارچه فیونا مانتو شلوار اداری هستید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با این گروه تجاری در ارتباط باشید.

مانتو شلوار اداری فیونا
فیونا رنگ بندی

ما در گروه میلاد پارچه فیونا را با ضمانت به شما ارایه می کنیم

مشاوره رایگان ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

ارسال قواره ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ یا طاقه

ارسال کالیته ۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

اصفهان بازار بزرگ سرای عتیقه فروش ها گروه میلاد

کانال تلگرام ما https://t.me/milad_fabric

پارچه فیونا مانتو شلوار اداری رنگ بندی

2 دیدگاه دربارهٔ «پارچه فیونا مانتو و شلوار اداری رنگ بندی مناسب پرسنل سازمان ها شرکت ها و کارکنان مدارس و …»

  1. بازتاب: تترون بیمارستانی عرض 150 - تیمچه

  2. بازتاب: پارچه فاستونی مه فاستون - پارچه فاستونی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

کارشناس فروش