پارچه کتان سی درصد پنبه عمده مناسب لباس کار

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • از مشخصات پارچه کتان چه می دانید؟
  • موارد استفاده از پارچه کتان
  • از کجا پارچه کتان سی درصد پنبه عمده بخرم؟
  • بزرگترین مرکز پخش عمده پارچه کتان سی درصد پنبه

پارچه کتان سی درصد پنبه عمده را می توان به صورت بی واسطه و با قیمت مقرون به صرفه از این مجموعه خریداری کرد. بازرگانی پخش عمده پارچه، انواع کتان مناسب لباس کار را از هم اکنون به فروش می رساند. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

پارچه های کتان جزو پرمصرف ترین و قدیمی ترین پارچه های موجود در بازار هستند که طرفداران زیادی دارند.

این پارچه ها به دوام بالا و مقاومت زیاد معروفند؛ به همین خاطر بسیاری از تولیدی های لباس کار هنگام خرید پارچه مناسب، پارچه کتان را بر می گزینند.

در این مقاله می خواهیم یکی از انواع پرکاربرد پارچه کتان، یعنی کتان سی درصد پنبه را معرفی کنیم و شما تولیدی ها و خریداران گرامی را جهت سفارش پارچه کتان سی درصد پنبه عمده راهنمایی نماییم.

از مشخصات پارچه کتان چه می دانید؟

پارچه کتان یکی از قدیمی ترین پارچه هاییست که بشر در حال حاضر از آن استفاده می کند. قدمت این پارچه به ۳۶ هزار سال قبل می رسد.

این پارچه به خاطر خصوصیات بی نظیری که دارد، از جذابیت و محبوبیت فراوانی برخوردار گشته و لقب پادشاه پارچه ها را به خود اختصاص داده است.

از آنجایی که پارچه کتان با الیاف طبیعی تولید می شود، می توان آن را به راحتی در رنگ های مختلف رنگ آمیزی کرد و جهت دوخت پوشاک از آن استفاده نمود.

مهم ترین مزیت پوشیدن لباس های کتان در هوای گرم، خنکی آن هاست. البسه تابستانی دوخته شده از پارچه کتان، دارای نفوذپذیری هوای بالایی هستند.

بدین معنی که هوا به راحتی از طریق پارچه عبور می کند و به بدن امکان تنفس می دهد. علاوه بر این، لباس های کتان به خوبی اشعه ماورا بنفش را منعکس می کنند.

پارچه کتان می تواند تا ۲۰٪ از وزن خود را رطوبت جذب کند، در حالی که وقتی آن را لمس می کنیم، همچنان خشک است.

بنابراین لباس های کتان، عرق بدن را جذب کرده و به بیرون منتقل می کنند. برای همین لباس های کتانی بهترین انتخاب برای آب و هوای گرم هستند و با وجود آن ها همیشه احساس طراوت و خنکی خواهید کرد.

پارچه های کتان ماندگاری بالایی هم دارند و در مقایسه با دیگر پارچه ها، سفت و سخت تر هستند. لذا هنگام شستشو از استحکام بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه طول عمر آن ها بیشتر از پارچه های پنبه ای می باشد.

شایان ذکر است که این پارچه در حالت مرطوب، به راحتی اتو و مرتب می شود. اتو کشیدن پارچه کتان نمدار، روند اتوکشی را بسیار آسان تر می کند.

با این حال گفتنی است که الیاف کتان کشش ندارند و خاصیت انعطاف پذیری کمی داشته، همینطور زود چروک می شوند.

موارد استفاده از پارچه کتان

همانطور که مستحضر شدید پارچه کتان، قدیمی ترین پارچه ای است که توسط انسان تولید شده و هم اکنون از این پارچه به طور گسترده استفاده می شود.

در واقع پارچه کتان به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و مثبت فراوان، برای اهداف گوناگون به کار می رود.

اول از همه، پارچه کتان انتخابی ایده آل برای تهیه انواع لباس، به خصوص لباس کار است.

تولیدی های لباس کار، پارچه کتان سی درصد پنبه عمده را خریداری کرده و از آن برای دوخت پیراهن های اداری، بلوز شلوارهای مردانه، لباس یکسره و … استفاده می نمایند.

باید گفت که پوشیدن لباس کار کتان، علاوه بر خنک نگه داشتن فرد در طول ساعات کاری، از تعریق بیش از حد وی نیز جلوگیری می کند.

همچنین کتان، به هیچ عنوان حساسیت زا نیست، اختلالات آلرژیک و بیماری های پوستی برای فرد ایجاد نخواهد کرد، از این رو برای دوخت لباس زیر و پوشاک کودک نیز قابل استفاده می باشد.

البسه کتان روش خاصی برای شستشو ندارند و می توان آن ها را به صورت دستی یا ماشینی شستشو داد و خشک کرد.

از کجا پارچه کتان سی درصد پنبه عمده بخرم؟

پارچه های کتان بر اساس میزان الیاف به کار رفته در آن ها، به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. کتان هفتاد درصد پنبه
  2. کتان سی درصد پنبه

در این بین، پارچه کتان سی درصد پنبه گزینه ای مناسب برای تولید لباس کار به شمار می رود که توسط شرکت های فدک، فیلور یزد، زرین پود، ایران ناز، اردکان یزد و کاماش به تولید می رسد.

پارچه کتان لباس کاری عمده به صورت طاقه های ۳۰ متری در بازار سراسر کشور عرضه می شود.

قیمت طاقه این پارچه در هر کارخانه ای متفاوت می باشد. در واقع قیمت عمده این پارچه ها به چندین علت بستگی دارد.

اول وجود واسطه بین خریدار و تولید کننده است. واسطه ‎‌ها محصولات را از تولید کنندگان خریداری کرده و با سود می فروشند که این امری طبیعی بوده و در همه جای دنیا وجود دارد.

پس اگر شما بتوانید تولید کنندگان را پیدا کنید و پارچه دلخواه خود را مستقیم از آن ها خریداری نمایید، بسیار به صرفه تر خواهد بود.

دیگر عاملی که در قیمت طاقه پارچه کتان اثر می گذارد، چگونگی تولید پارچه و الیاف به کار رفته در آن می باشد.

پرواضح است که پارچه‌ هایی که با الیاف باکیفیت، توسط ماشین‌ های حرفه ای بافندگی تولید می شوند، گرانتر از سایر پارچه ها باشند.

برای اصالت پارچه به حاشیه پارچه، کد رهگیری لیبل و همچنین وزن پارچه حتماً توجه داشته باشید.

پارچه کتان سی درصد پنبه عمده

بزرگترین مرکز پخش عمده پارچه کتان سی درصد پنبه

بعضی اوقات نبودن رابط بین مشتری و تولید کننده، یا نبود بستری برای این ارتباط، باعث می شود که واسطه گران پا به میدان گذاشته، پارچه را به قیمت ارزان از تولید کننده خریده و با قیمت های خیلی بالاتر به مشتریان به فروش برسانند.

این وسط ضرر زیادی هم به تولید کننده، هم به مشتری زده می شود. تولید کننده مجبور به فروختن پارچه خود به قیمت پایین تر از بازار می گردد.

مشتری هم مجبور به خرید پارچه کیلویی به قیمت خیلی بالاتر، بدون داشتن اطلاع از قیمت واقعی می شود.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز پخش مستقیم پارچه در تهران، پارچه کتان سی درصد پنبه عمده را با حذف واسطه ها عرضه می نماید.

جهت اطلاع از قیمت پارچه لباس کاری و سفارش عمده، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

کارشناس فروش