09131130224

عرضه پارچه نظم دهنده کشو به قیمت عمده

عرضه پارچه نظم دهنده کشو به قیمت عمده

عرضه پارچه نظم دهنده کشو به قیمت عمده توسط این مجموعه در اسرع وقت انجام می پذیرد. برای ثبت سفارشات خود با بخش فروش ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: تهران نیما محمد نژاد: ۰۹۱۳۸۹۷۶۳۸۱ – شهرستان ها: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

چه پارچه هایی مناسب تولید نظم دهنده کشو هستند؟

در حال حاضر تنوع زیاد پارچه در بازار موجب شده تا نیازهای روزانه افراد به راحتی برآورده شده و دسترسی به انواع مختلف پارچه ها به راحتی امکان پذیر است.

کارخانجات نساجی با پیشرفت بی نظیر روبرو بوده و امکان تولید هرگونه پارچه ای را به وجود آورده اند.

می‌ دانیم که در حال حاضر امکان تولید پارچه ‌ها به شکل سنتی و الیاف تار و پودی و همچنین به شکل پرس و بدون بافت نیز انجام می پذیرد.

اکثر افرادی که به دنبال تهیه پارچه های مناسب تولید نظم دهنده کشو هستند با این چالش روبرو می شوند که از چه پارچه هایی برای این منظور بهتر است استفاده کنند؟

در اینجا قصد داریم تا با معرفی چند نوع پارچه مناسب برای این کار و بررسی مشخصات و ویژگی های آنها به این مراکز تولیدی کمک شایانی کنیم.

بهترین پارچه هایی که می توان برای تولید نظم دهنده کشو از آنها استفاده کرد عبارتند از: 

  • پارچه اسپان باند:

 پارچه های اسپان باند یک محصول جدید صنعت نساجی است و بدون بافت تولید می شود.

در گرماژهای مختلفی وجود دارد که مناسب ترین نوع گرماژ برای دوخت نظم دهنده ها ۹۰ گرم می باشد.

تنوع بالای رنگ در این پارچه امکان دسترسی و انتخاب را برای تولید کنندگان به راحتی به وجود آورده است.

  • پارچه تترون:

پارچه های تترون را از الیاف پنبه و پلی استر توسط دستگاه‌ ها و ماشین ‌آلات به روز با کیفیت بالایی تولید می کنند.

 این پارچه ها هیچ گونه حساسیتی برای مصرف کنندگان به وجود نمی ‌آورد و تنوع رنگ بندی این پارچه بسیار زیاد است.مهمترین مشخصه های این پارچه الیاف نرم و لطیف آن می باشد.

  • پارچه ترگال:

پارچه های ترگال در دسته پارچه های مستحکم و با دوام هستند که لازم است در بخش‌ هایی از نظم دهنده ها از آن استفاده شود.

پارچه های ترگال در تنوع رنگی بالایی تولید می‌ شوند و امکان تولید این پارچه در چند عرض مختلف با گرماژهای متنوع وجود دارد که متناسب با نیاز می ‌توان آنها را تهیه کرد.

عرضه  پارچه نظم دهنده کشو

مشخصات پارچه اسپان باند برای نظم دهنده کشو

پارچه های اسپان باند در بازار در تنوع بسیار بالایی وجود دارند که این تنوع با توجه به نوع پلیمری که در روند تولید این پارچه ها به کار برده شده و یا نحوه تولید آنها در کارخانجات به وجود می آید.

خوب است بدانید که پارچه های اسپان باند به شیوه‌ های سنتی تولید نمی شود و با کمک گرفتن از دستگاهی به نام اکسترودر با استفاده از فشار و گرما می‌ توان پارچه ها را در گروه های مختلف تولید کرد.

در واقع به این پارچه ها، منسوجات بی بافت یا نبافته نیز می گویند. که به دلیل نوع روند تولید آنها که با سرعت بالاتری نسبت به پارچه های سنتی تهیه می‌شوند در دسته منسوجات ارزان تر قرار می گیرند.

مناسب ترین ویژگی که پارچه اسپان باند برای نظم دهنده کشو باید داشته باشد گرماژ مناسب است. در صورتی که گرماژ این پارچه ها مناسب انتخاب نشود ایستایی خوبی ندارد و نمی تواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد.

در اینجا به چند مشخصه مهم پارچه اسپان باند برای نظم دهنده کشو اشاره می کنیم از جمله:

  • مناسب ترین گرماژ برای این پارچه حداقل باید ۹۰ گرم باشد،زیرا در این گرماژ سطح ایستایی از آن مناسب است.
  • انعطاف پذیری پارچه در هنگام دوخت اهمیت زیادی پیدا می کند.
  • خاصیت ضد آب بودن این پارچه ها جزء مواردی است که در دوخت نظم دهنده ها اهمیت دارد.
  • ضد حساسیت بودن این پارچه به دلیل اینکه البسه و لوازم مختلف به شکل مستقیم با آن در ارتباط هستند مورد توجه می باشد.
  • تنوع در رنگ بندی پارچه های اسپان باند موجب ایجاد نظم دهنده های متنوع می ‌شود.

قیمت خرید پارچه نظم دهنده کشو در بازار آنلاین

عرضه پارچه نظم دهنده کشو در حال حاضر از طریق مراکز مختلفی صورت می پذیرد زیرا استقبال از این پارچه بسیار زیاد است و لازم است تا دسترسی به آن نیز به راحتی انجام بگیرد.

اما نکته مهم در هنگام خرید پارچه نظم دهنده کشو قیمت این محصولات می باشد که برای خریداران عمده مورد توجه است.

با توجه به تنوع مراکز خرید باید به دنبال مراکزی باشید که محصولات خود را به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده تهیه می‌ کنند، زیرا حذف واسطه ها منجر به عرضه محصول با قیمت های مناسب تر می باشد.

خرید به صورت آنلاین در بازار های امروزی مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. زیرا دسترسی به اینترنت تقریبا همگی شده و هر فرد به راحتی می توانند از این بازار محصول مورد نظر خود را سفارش دهد.

قیمت خرید پارچه نظم دهنده کشو در بازار آنلاین بسیار مناسب تر از سایر بازارهای مختلف است. زیرا خرید های آنلاین بسیاری از هزینه ‌های جانبی کاهش یافته و منجر به عرضه محصول با قیمت مناسب می شود.

از مزایای خرید پارچه های نظم دهنده از بازار آنلاین می توان به این موارد اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت و زمان مشتری
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • حذف واسطه ها
  • ارتباط مستقیم با کارخانجات تولیدی
  • دسترسی به تنوع بیشتر پارچه ها
  • از لحاظ جنس، گرماژ و رنگ بندی
عرضه پارچه نظم دهنده کشو

عرضه پارچه نظم دهنده کشو با قیمت ارزان

برای اکثر مراکز تولیدی اهمیت دارد تا پارچه نظم دهنده کشو را با قیمت ارزان تهیه کنند، زیرا در این صورت می توانند محصول تولیدی خود را با قیمت مناسب تر عرضه کرده و سود مدنظر را به دست بیاورند.

به طور قطع برای افرادی که در حجم های عمده نظم دهنده ها را تولید می کنند لازم است تا پارچه های خود را از عرضه های مستقیم و بدون واسطه که توسط کارخانجات یا مراکز پخش عمده انجام می شود تهیه کنند.

عرضه پارچه نظم دهنده کشو از طریق این مرکز فروش در حجم های عمده و تنوع بالا صورت می پذیرد و به همین جهت با انتخاب این مرکز می توانید پارچه های نظم دهنده کشو را با قیمت ارزان تر از سایر بازارهای فروش تهیه کنید.

این مرکز با داشتن ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده، محصولات خود را بدون هیچ گونه واسطه‌ ای تهیه می‌ کند و به همین جهت از افزایش قیمت های بی دلیل جلوگیری می نماید.

در صورتی که تمایل دارید پارچه نظم دهنده کشو را در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید، همین حالا با بخش فروش این مرکز تماس برقرار نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کارشناس فروش