09131130224

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با قیمت روز

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با قیمت روز

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • نگاهی اجمالی به پارچه کجراه
  • کارخانه تولیدی پارچه کجراه
  • مشخصه های پارچه کجراه رنگ مستقیم
  • خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با قیمت ارزان

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با نازل ترین قیمت روز، از فروشگاه آنلاین پارچه امکان پذیر است. اگر قصد تهیه پارچه کجراه باکیفیت و ارزان قیمت را دارید، همین حالا در سایت سفارش دهید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

از پرطرفدارترین و کاربردی ترین پارچه ‌ها در بازار، پارچه ترگال است. این پارچه در دو نوع ساده و کجراه به تولید می رسد.

پارچه های کجراه مصارف فراوانی دارند و به همین خاطر توسط بسیاری از کارخانجات نساجی داخل کشور، بافته و رنگرزی می شوند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی پارچه کجراه رنگ مستقیم بپردازیم و مشخصه های آن را شرح دهیم؛ در انتها بهترین شیوه خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم را معرفی خواهیم کرد.

نگاهی اجمالی به پارچه کجراه

کجراه، پارچه ‌ای است که از الیاف پلی ‌استر، ویسکوز و فلامنت تولید می گردد. این پارچه دارای بافتی یکدست می باشد و با ضخامت های مختلف عرضه می شود.

این پارچه به لطف تار و پودی که ترتیب قرارگیری نخ ‌های آن را تشکیل می ‌دهد، یکی از مقاوم ‌ترین پارچه ‌ها در مقابل سایش محسوب شده، یعنی کجراه پارچه ‌ای نیست که به ‌راحتی از بین برود.

همین که نام پارچه کجراه می آید، فوراً پارچه های لباس کار در ذهن ما نقش می بندد ولی باید گفت که مصرف این پارچه تنها در این حوزه محدود نمی شود، بلکه مصارف دیگری هم دارد.

این پارچه یکی از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت فرم مدارس به شمار می رود که دارای رنگبندی متنوعی می باشد.

همینطور لباس های پرسنلی و فرم کارکنان ارگان ها و کارخانجات مختلف، همگی از جنس کجراه هستند.

از دیگر مصارف پارچه های کجراه، دوخت لباس های بیمارستانی و پوشاک پرستاران است که برای این امر معمولاً از رنگ های سفید و سایر رنگ های روشن استفاده می شود.

همچنین پارچه کجراه برای تولید سایر منسوجات بیمارستانی مانند روتختی، ملحفه، لباس های جراحی و … به کار می رود.

برای خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با قیمت مقرون به صرفه با ما همراه باشید.

کارخانه تولیدی پارچه کجراه

امروزه تولید انواع و اقسام پارچه کجراه توسط کارخانجات نساجی متعددی در کشور انجام می‌ شود که قطعاً در میان این تعداد وسیع، تنها برخی توانسته ‌اند سهم فروش بیشتری در بازار کسب کنند و به عنوان یک کارخانه موفق و معتبر شناخته شوند.

پارچه کجراه فدک، زرین پود، تک، مهنام، آیدین و گل پود از جمله برندهای معتبر تولیدی پارچه کجراه هستند که محصولات خود را در بازارهای پارچه فروشی هر شهر، به صورت طاقه ای و عدلی مشاهده خواهیم کرد.

آیا تا به حال درباره پارچه های کجراه رنگ مستقیم چیزی شنیده اید؟

می دانید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد پارچه کجراه، ثبات رنگی بالای آن است که همین موضوع در قیمت نهایی پارچه تأثیر می گذارد.

این در حالیست که برخی شرکت ها برای این که قیمت تمام شده پارچه کجراه را کاهش دهند، متراژ آن را پایین می آورند و یا فرایند رنگرزی پارچه را تغییر می دهند.

محصول نهایی که از تغییر شیوه رنگرزی پارچه کجراه به دست می آید، پارچه کجراه رنگ مستقیم است.

این نوع پارچه، دیگر ثبات رنگ ندارد و برای تولیدی هایی که بودجه کمی برای خرید پارچه کجراه اختصاص داده اند، مناسب ترین گزینه می باشد.

مشخصه های پارچه کجراه رنگ مستقیم

پارچه های کجراه رنگ مستقیم، عمدتاً به دو روش ژیگر و جت رنگ می شوند. آیا می دانید این دو روش رنگرزی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

  1. در روش جت، دستگاه سیکل بسته است و در دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد، پارچه رنگرزی می شود. همچنین رنگ پارچه، مقاومت بالاتری نسبت به اشعه های آفتاب دارد.
  2. در روش ژیگر، دستگاه از سیکل باز یا پاتیل، حرارت می بیند و تنها می توان پارچه را فقط با رنگ های روشن مثل آبی، کرم، نباتی و استخوانی رنگ کرد. در این روش پارچه در دمای پایین تری تولید شده و کیفیت رنگ آن پایین تر می باشد. همچنین مقاومت رنگ پارچه نسبت به آفتاب در روش ژیگر نسبت به جت کمتر است.

تولیدی ها از پارچه کجراه رنگ مستقیم برای دوخت لباس کار، لباس نانوایی، لباس قنادی و منسوجات بیمارستانی استفاده های فراوانی می نمایند.

قیمت پارچه کجراه رنگ مستقیم در بازار متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، کیفیت پارچه و کارخانه تولید کننده آن می باشد.

اگر کیفیت و جنس پارچه انتخابی خوب نباشد؛ قطعاً باید بهای کمتری برای پارچه پرداخت کنید ولی در حقیقت این مورد برخلاف تصور به کسب و کار شما ضرر جبران ناپذیری وارد می کند.

همچنین میزان الیاف به کار رفته در تولید پارچه کجراه بسیار مهم است، این پارچه در کارخانه با درصدهای مختلفی از الیاف فلامنت، پلی استر و ویسکوز پنبه تولید می گردد.

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم
ترگال کجراه فدک۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴ پارچه

خرید اینترنتی پارچه کجراه رنگ مستقیم با قیمت ارزان

اکثر تولیدی های البسه کار و منسوجات بیمارستانی، به دنبال یک روش مقرون به صرفه و در عین حال بی دغدغه هستند تا بتوانند به کسب و کار خود رونق بیشتری دهند و به دنبال آن سود بیشتری نیز کسب کنند.

همه ما می دانیم که رفتن به بازار عمده فروشی پارچه، بسیار زمان بر است و اگر در شهر محل سکونت خود دسترسی به بازار پارچه فروشان نداشته باشیم باید هزینه های سنگین برای رفت و آمد خود متحمل شویم.

در اینجا می خواهیم یک سایت معتبر فروش را به شما تولیدی های البسه معرفی نماییم که به صورت غیر حضوری و اینترنتی در حال فعالیت است و می توانید در هر کجا که هستید به آسانی خرید عمده خود را انجام دهید.

این مجموعه علاوه بر شرایط خرید غیر حضوری، امکان خرید مستقیم از درب کارخانه تولید کننده پارچه کجراه ارزان را نیز فراهم آورده که این موضوع بسیار مهم است.

پس اگر قصد خرید پارچه کجراه درجه یک را به آسان ترین و اقتصادی ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا با مشاورین وب سایت ما تماس بگیرید و ضمن اطلاع از موجودی پارچه ها و لیست قیمت روز، پارچه اعلا را در عرض مناسب و متراژ مورد نظر سفارش دهید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کارشناس فروش